Prenos broja u VIP (A1 Srbija) mrežu


Šta je usluga prenosa mobilnog broja?

Prenos mobilnog broja je usluga koja korisnicima mobilne telefonije omogućava da prilikom promene operatora zadrže isti broj mobilnog telefona zajedno sa prefiksom 062/063/064/065/066 ili 069.

Kada će početi primena ove usluge?

Od 1.jula 2011.godine korisnici mobilne telefonije u Srbiji imaju mogućnost promene operatora uz zadržavanje postojećeg broja.

Kako izgleda proces prenosa broja?

Postupak prenosa mobilnog broja je prilično jednostavan i realizovaćete ga dolaskom na bilo koje Vip (A1 Srbija) prodajno mesto, gde ćemo u vaše ime popuniti svu neophodnu dokumentaciju. Tokom procesa prenosa neće doći do prekida servisa i sve vreme ćete korisiti svoj broj kao i uvek.

Zahtev za prenos istovremeno predstavlja i zahtev za raskid ugovora sa operatorom davaocem. Stoga nema potrebe da kontaktirate operatora davaoca broja.

Koja su mi dokumenta potrebna da bih preneo broj u Vip (A1 Srbija)?

Ukoliko želite da prenesete Vaš broj kao prepaid korisnik potrebna vam je važeća lična karta ili pasoš. Donesite i svoju SIM karticu čiji PUK broj morate da znate. Svoj PUK broj možete da proverite kod operatora čija je kartica.

Potrebna dokumenta za prenos broja ukoliko želite da uzmete Vip (A1 Srbija) postpaid su:
Važeća lična karta ili pasoš.


Ukoliko želite da postanete naš Biznis korisnik, savetujemo Vam da zakažete sastanak sa Vipovim (A1 Srbija) savetnikom na samom prodajnom mestu ili preko Korisničkog servisa pozivom na broj 0601234.

Vip (A1 Srbija) zadržava pravo da u skladu sa Opštim uslovima ugovora, a radi zaključenja ugovora, potražuje dodatnu dokumentaciju.

Da li će mi biti naplaćena usluga prenosa broja?

Prenos broja u Vip (A1 Srbija) mrežu je besplatan.

Ukoliko ste u mreži davaoca broja bili postpaid korisnik, potrebno je da izmirite sva preostala dugovanja, jer u slučaju da to niste uradili, Vaš zahtev za prenos broja biće odbijen od strane mreže iz koje dolazite.

Ja sam trenutno postpaid korisnik – da li mogu da pređem u Vip (A1 Srbija) ako sam još uvek pod ugovornom obavezom?

Ukoliko imate važeću ugovornu obavezu kod drugog operatora i želite da pređete u Vip (A1 Srbija) dužni ste da svom prvom operatoru platite penale za oslobađanje od ugovorne obaveze. Ukoliko to ne uradite, zahtev za prenos broja biće odbijen.

Ja sam prepaid korisnik – da li će mi se preneti preostali kredit kada pređem u Vip (A1 Srbija)?

Ne. Zato Vam savetujemo da pre nego što podnesete Zahtev za prenos broja iskoristite celokupan kredit na Vašoj kartici.

Vip (A1 Srbija) prepaid kartica koju ćete dobiti prilikom predaje Zahteva za prenos broja sadrži 100 dinara kredita i na ovaj način želimo da Vam nadoknadimo eventualni nepotrošeni kredit.

Da li mogu da prenesem kontakte sa svoje prethodne SIM kartice na Vip (A1 Srbija) SIM kada pređem u Vip (A1 Srbija) mrežu?

U svim Vip (A1 Srbija) centrima na raspolaganju Vam je usluga kopiranja svih podataka sa Vaše postojeće kartice.

Da li mogu da prenesem pogodnosti iz svoje trenutne promocije kod novog operatora?

Nažalost, nije moguće da preneste svoju aktuelnu promociju kod novog operatora. Sigurni smo da ćete u Vipu (A1 Srbija) pronaći promociju koja najviše odgovara Vašim željama i potrebama u mobilnoj komunikaciji.

Da li ću moći da koristim svoj stari mobilni telefon?

Posle prenosa broja nećete moći da koristite stari mobilni telefon ako je zaključan na mrežu koju ste prethodno koristili. Za uputstvo o otključavanju potrebno je da kontaktirate operatora na čiju je mrežu telefon zaključan ili servis. 

Kako ću znati da pozivam broj koji više nije u svojoj matičnoj mreži?

Ukoliko želite da čujete govornu poruku sa informacijom da je broj koji pozivate prenet u drugu mrežu, možete besplatno aktivirati govornu poruku pozivom Vip mobile (A1 Srbija) Korisničkog servisa na broj 060/1234.

U slučaju aktiviranja govorne poruke, prilikom pozivanja broja koji više nije u matičnoj mreži, pre početka razgovora čućete sledeća obaveštenja:

MTS: "Pozivate broj koji je prenet u MTS mrežu. Molimo sačekajte da se uspostavi veza."
Telenor (Yettel): "Pozivate broj koji je prenet u Telenor mrežu. Molimo sačekajte da se uspostavi veza."

Ukoliko želite, možete od Korisničkog servisa tražiti deaktivaciju ove poruke i ponovnu aktivaciju, neograničen broj puta.