Prenes broja u Telenor (Yettel) mrežu


Prenesi svoj broj u Telenor (Yettel)


Sada možete da postanete Telenor (Yettel) korisnik, a da zadržite svoj stari broj telefona
 
 
Prenosom brojeva vaše firme u Telenor (Yettel) mrežu, možete da odaberete koju god uslugu želite. Dovoljno je da se obratite svom biznis konsultantu i započnete proces prenošenja u nekoliko jednostavnih koraka.
 
Za početak proverite da li ispunjavate osnovne uslove za prenos broja:
 
  • Postupak prenosa broja možete pokrenuti ukoliko vas za prethodnog operatera ne vezuje ugovorna obaveza, kao i ukoliko brojevi ne pripadaju vezanoj seriji ili korisničkoj grupi brojeva u prethodnoj mreži.
  • Važno je da izmirite sve dospele neplaćene račune prema dosadašnjem operateru.
  • Takođe, proverite da brojevi koje želite da prenesete u Telenor (Yettel) mrežu već nisu u postupku prenosa.
  • Možete uspešno preneti svoj broj u Telenor (Yettel), posle bar 90 dana provedenih u staroj mreži.
  • Zahtev može da podnese osoba ovlašćena za zastupanje, ili drugo lice na osnovu pisanog ovlašćenja.
 
Ukoliko ispunjavate sve navedene uslove, vaš zahtev će biti prihvaćen.
 
  • Telenor (Yettel) biznis konsultant će vam pomoći da pravilno popunite zahtev za prenošenje, kako biste se zajedno uverili da su svi uslovi za prenos broja ispunjeni.
  • Zatim ćete dobiti neaktiviran pretplatnički ugovor i nove Telenor (Yettel) SIM kartice sa starim brojevima.
  • U roku od tri radna dana će vas biznis konsultant obavestiti o tome da li je vaš zahtev prihvaćen. Ukoliko jeste, Telenor (Yettel) biznis konusltant će vam takođe reći kada se očekuje deaktivacija starih kartica, za šta je uobičajeno potrebno dva radna dana. Do tada stare kartice možete da koristite na uobičajen način. Deaktivacija se obično obavlja tokom noći, nakon čega se automatski aktiviraju nove Telenor (Yettel) kartice, kao i pretplatnički ugovor. Tada možete jednostavno da nastavite komunikaciju sa starih brojeva, u novoj mreži! Ako prethodni operater ne prihvati vaš zahtev, potpisani pretplatnički ugovor i kartice neće biti aktivirani, i ugovor će se smatrati nevažećim.
  • Ukoliko ste prilikom potpisivanja ugovora odabrali i telefone, kurirska služba će ih isporučiti na dogovorenu adresu zajedno sa ankesom ugovora, nakon čega možete da koristite Telenor (Yettel) proizvode i usluge.
  • Ako odlučite da prilikom prelaska u Telenor (Yettel) mrežu - ne uzmete telefone odmah, to možete učiniti i kasnije, kad god poželite.
 
 
Za sve što vas zanima, možete da pozovete Telenor (Yettel) Kontakt centar na broj 063 9000.

Napomena:

Usluga prenošenja broja je zakonska obaveza svih mobilnih operatera. Republička agencija za telekomunikacije propisuje proces podnošenja zahteva i Telenor (Yettel) nema uticaja na rokove odobravanja i prenosa.
 
Ne obezbeđuje se naknada za preostali iznos pripejd kredita i neiskorišćeni saobraćaj u prethodnoj mreži.
Dodatne usluge koje su aktivirane kod prethodnog operatera se ne mogu preneti.
 
Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove se plaća prethodnom operateru. Korisnik je dužan da izmiri sve obaveze plaćanja usluga koje je koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu. U suprotnom je kompanija Telenor (Yettel) dužna da pokrene suspenziju broja na trideset dana, kao i isključenje, ukoliko obaveze ne budu izmirene u navedenom roku.
 
 
Telenor (Yettel).
Dobre stvari pokreću svet.