Prenos broja u mts, Telenor (Yettel) ili VIP (A1 Srbija)


Promena operatera i prenos broja

Korisnicima koji nameravaju da promene operatera mobilne telefonije odnedavno je omogućeno da zadrže identičan broj (uključujući i pozivni) koji su do tada koristili, uprkos tome što će telefonski saobraćaj obavljati posredstvom druge kompanije. Postupak je bezbolan za korisnike (osim ako nisi platio račun) i omogućava da u jednom cugu raskineš ugovor sa starim operaterom i stupiš u pretplatnički odnos s novim. Broj možeš da preneseš i kao postpaid i kao prepaid korisnik, s tim što u ovom drugom slučaju moraš biti registrovan. Ako ne želiš da zadržiš postojeći broj, pristupanje novom operateru i raskid sa starim moraš obaviti odvojeno.
Zadržavanje istog broja telefona prilikom promene operatera fiksne telefonije, po svemu sudeći, neće biti moguće pre 2013. godine.

Procedura za prenos broja

Prenos broja odvija se paralelno s postupkom stupanja u pretplatnički odnos s novim operaterom. Zahtevom za prenos, koji se podnosi novom operateru, istovremeno tražiš raskid ugovora sa starim.
Ako se raniji ugovor vodio na maloletnika, zahtev podnosi njegov roditelj ili staratelj.
Broj možeš ponovo da preneseš tek po isteku tri meseca od prethodnog prenosa.
Uz prenos broja ne možeš zahtevati i prenos usluga sa dodatom vrednošću koje su bile pružane preko ranijeg operatera, a moraš i da se oprostiš od svog neiskorišćenog saobraćaja (kredita).

Neplaćen račun?

Pre prenosa dužan si da izmiriš sve obaveze prema prethodnom operateru, što novom operateru dokazuješ dostavljanjem kopije poslednjeg dospelog računa (koji mora biti plaćen, razume se).
U slučaju da si podneo zahtev za prenos broja, a nisi isplatio sve obaveze prema bivšem operateru, biće ti određen rok da platiš ono što duguješ. Ako propustiš taj rok, broj će ti biti privremeno isključen na 30 dana. Ukoliko ne platiš ni do tada, trajno će te isključiti s mreže.

Brojevi koji ne mogu da se prenesu

Operater može da odbije prenos broja koji pripada vezanoj seriji brojeva ili određenoj korisničkoj grupi. Ako se radi o takvom broju, kao i u svim ostalim slučajevima u kojima ne može doći do prenosa broja (ako je on ukraden, nije prošlo tri meseca od prethodnog prenosa itd.), pretplatnik mora biti obavešten o tome u roku od dva radna dana od kada operater primi njegov zahtev.

Cena

Naknada za uslugu prenosa broja iznosi najviše 200 dinara i plaća se novom operateru. Stari ne sme zahtevati naknadu troškova za prenos broja.

Obavezno pogledajte:

No comments:

Post a Comment